axis prowadzi tutaj blog rowerowy

Żarowo

Niedziela, 25 marca 2012 | dodano: 25.03.2012

Dzisiaj wybrałem się do znajomego do Żarowa, odebrać swoją ładowarkę do Cowona. Wyjechałem o 13:30, tylko na lekkim śniadaniu i to był błąd! Jechałem cały czas główną drogą na Stargard, chociaż rower tam mile widziany nie jest. Trochę pobłądziłem w tych wioskach przed Stargardem, i laskiem przejechałem jakieś 6 km. Teren fajny, ale nie na szosę! Przeklinałem tę drogę, bo w sumie błądziłem jakieś 40 minut.
W drodze powrotnej dojechałem za Miedwie ścieżką a potem znowu wpakowałem się na drogę, gdzie co chwila na mnie trąbili. Jechało się źle, tiry i samochody mijały mnie z małą odległością, zaczęło mocno wiać, zrobiło się zimno a i ja opadałem z sił. Nie podobała mi się ta "wycieczka" :\

Tak oto od zeszłej niedzieli, czyli pierwszej jazdy na nowym rowerze zrobiłem 480 km, co jak na mnie jest wynikiem dobrym. Po pierwszym tygodniu mogę stwierdzić, że jeździ się nieźle, ale jednak kompaktowa korba nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo zwyczajnie brakuje mi biegu na prędkość po mieście. Jestem jednak zadowolony z zakupu :P