axis prowadzi tutaj blog rowerowy

Niemcy :)

Sobota, 24 marca 2012 | dodano: 24.03.2012

Planem na dzisiaj była jakaś trasa po niemieckiej stronie. Zarówno ja jak i Paweł chcieliśmy być w domu w miarę wcześnie, więc wyjechaliśmy o 8:40, kiedy jeszcze było chłodno, termometr w liczniku wskazywał 4,5 stopnia. Wyruszyliśmy w kierunku granicy, gdzie za Tanowem dorwaliśmy sporą ekipę :), po krótkich pogawędkach ruszyliśmy dalej. Do Ueckermunde dotarliśmy jakoś przed 11. Posililiśmy się pysznym kebabem, kierunek Pasewalk z uwagi na czas. Po drodze prawie cały czas wiało od przodu, na szczęście niespecjalnie mocno. Niestety nie mogłem liczyć na zmiany Pawła, bo jak osioł usiadł mi na kole, marudząc ciągle, że za wolno jadę! :P
Po drodze do zrobiło się na tyle ciepło, że można było zrzucić jedną warstwę ciuchów i zmienić portki na krótkie.

Kilka fotek z wycieczki

sargath
| 06:20 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj heh myśli że szosę kupił to teraz będzie lekko :P:P:P
jotwu
| 19:38 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Piękne zdjęcia (te krajobrazowe), zaś rowery z górnej półki, więc blisko 135 km to z pewnością "chlebuś z masełkiem" czyli łatwizna.
maccacus
| 19:28 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Hehe no najpierw trzeba przejść etap gregario ;P Ledwo szosę kupił i już by się chciał na kołach wozić :P:P
Misiacz
| 18:48 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Faktycznie, osioł ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza