axis prowadzi tutaj blog rowerowy

Maj, 2011

Terenowo :)

Środa, 18 maja 2011 | dodano: 18.05.2011

Wreszcie pierwszy dzień pogody sprzyjający pedałowaniu! Z Pawłem wybraliśmy się m.in. na pod Gubałówkę, czerwonym, niebieskim, Bartoszewo, lasem nad Głębokie.

Więcej asfaltu

Sobota, 14 maja 2011 | dodano: 14.05.2011

Dzisiaj na trasę wybrałem się sam, a to z powodu napiętego planu dnia.
Gubałówka, czerwony, niebieski, Głębokie, Dobra, Bartoszewo, Pilchowo, Police, centrum, parkiem do domu.
Nowa prędkość maksymalna, aż prosi się o jakiś dłuższy zjazd bez zakrętów, żeby można było w końcu osiągnąć 70...

Po Wkrzańskiej

Czwartek, 12 maja 2011 | dodano: 12.05.2011

Z Sargathem i Yetusem po puszczy. Mało, ale i pogoda pod psem, jakby się miało zaraz urwać :\

Kategoria Krótkie

Trening grupowy

Wtorek, 10 maja 2011 | dodano: 10.05.2011

Dzisiaj na spotkanie przy Arkonce przyjechało kilkanaście rowerzystów, ku zdziwieniu większość to znajomi :)))
Zaczęliśmy od krótkiej rozgrzewki aby potem pocisnąć interwały 8/2 min. Niestety na interwałach zgubiliśmy z 5 osób. W ośmioro kontynuowaliśmy jazdę do końca, m.in. przez Police, Przęsocin i powrót lasem. Tempo typowo treningowe, dużo szybkich odcinków, dużo wolniejszych, teren ostry. Skusiłem się na małą hopkę, nie podbijając przedniego koła... koło wylądowało w piasku i straciłem równowagę, przy prędkości około 35 km/h zaliczyłem glebę!!! Haha :D
Trochę mi mało w nogach, ale jazda bardzo udana. Mam nadzieję, że grupa się ustabilizuje i będziemy jeździli co tydzień.

Terenowo! :)

Poniedziałek, 9 maja 2011 | dodano: 09.05.2011

Korzystając z zaproszeń Ewy, Pawła oraz Bartka wybrałem się pokręcić trochę po puszczy wkrzańskiej, przełamując jednocześnie ostatni lekki kryzys formy :).
Trasa standardowa, m.in. Głębokie wokół, podjazd pod Osów, Gubałówka, czerwony, niebieski, ścieżka zdrowia, wieża Quistorpa.
A jutro pedałowanie we większym gronie maniaków ;)))

Traską Family Cup

Niedziela, 8 maja 2011 | dodano: 09.05.2011

Podjechałem sobie na polankę na Family Cup. Chciałem wziąć udział w starcie z chłopakami z mojej grupy, oczywiście towarzysko, bez numerka startowego. Niestety brak mobilizacji i chyba brak odpowiedniego śniadania odebrały mi motywację, więc po drugim okrążeniu odpuściłem :)

Kategoria Krótkie

Turystycznie do bukowej

Sobota, 7 maja 2011 | dodano: 07.05.2011

Ten tydzień mnie wymęczył. Totalnie nie mam ochoty się ruszać... Dzisiaj pierwszy raz od wtorku wyszedłem na rower. W sumie bardziej spacerek niż jazda. W towarzystwie Bartka podjechaliśmy nad Szmaragdowe, jeden zjazd i do domu.

Konkretne pedałowanie!

Wtorek, 3 maja 2011 | dodano: 03.05.2011

To był zdecydowanie udany dzień! Planem było zaliczenie jakiejś ciekawej trasy w Puszczy Bukowej. W towarzystwie Piotrka i Roberta wybraliśmy się w kierunku Szmaragdowego. Po obowiązkowej rundzie wokół ruszyliśmy podjazdem na czarny szlak. Błądząc po puszczy zaliczaliśmy kolejne długie podjazdy i zjazdy. Było naprawdę ostro, pełno korzeni, kamieni i kolein przy prędkości ponad 40 km/h robi wrażenie :)

Kolejną atrakcją wycieczki był objazd jeziora Binowskiego. Na jezioro pojechaliśmy lasem zamiast asfaltem i dosyć szybko stwierdziliśmy, że straciliśmy orientację. Na szczęście przydały się systemy GPS w cegłofonach.

Po wyjeździe pojechaliśmy w stronę Kołowa, stamtąd znowu na puszczę, zjazd na Bukowe.

Już na lewobrzeżu posililiśmy się przekąską w jakimś azjatyckim barze. Smaczne, ale mało... Na 18:00 mieliśmy być pod Arkonką, po informacji od Pawła, że będzie tam spotkanie bikerów jeżdżących po puszczy. Okazało się, że na spotkanie przyjechał sam organizator i my. Jakież było moje zdziwienie, gdy po chwili dołączył do nas Yetus!!! Haha, dzięki kilku wyprawom z nim w zeszłym roku zacząłem inaczej podchodzić do jazdy po lesie i ogólnie w terenie. Przyznam się, że gdyby nie ten człowiek to nie jeździłbym dzisiaj tyle w terenie, głównie podjazdów. Cieszę się tym bardziej, że 2 tygodnie temu dostałem info, że zrezygnował z pedałowania.
Marcin, tak trzymać! :)

Pojeździliśmy chwilkę po Wkrzańskiej, o 19 się odłączyłem i wróciłem do domu. Powód brak płynów i zmęczenie. Za tydzień będzie więcej, w większym składzie ;)

Puszca Wkrzańska + Police

Niedziela, 1 maja 2011 | dodano: 01.05.2011

Dzisiaj wybraliśmy się w nowym składzie: Piotrek, Robert i ja. Moją propozycją było pokręcenie po puszczy, co raczej się udało.
Jechaliśmy z Głębokiego pod Osów, Gubałówka, czerwonym do dębu, skręt na niebieski do Głębokiego, rundka wokół, ścieżka zdrowia, wieża Quistorpa, Arkonka, Głębokie, czerwonym pod Osów, uzupełnienie płynów i dalej w las. Lasem do Gubałówki, podjazd, zjazd, zielonym, kawałek niebieskim a potem na dziko. Dotarliśmy do Polic, stąd przed Przęsocinem odbiliśmy na nieoznakowany szlak w las. Po kilku kilometrach przez las i pole wyjechaliśmy na asfalt i trasą przy Odrze na południe. Tutaj się rozdzieliliśmy. Wracając przez