axis prowadzi tutaj blog rowerowy

Gryfino

• Sprzęt Madone
Sobota, 23 czerwca 2012 | dodano: 23.06.2012

Wczoraj Piotrek zapodał trasę na dzisiaj, Gryfino. Pojechaliśmy późnym popołudniem przez Autostradę Poznańską, trochę wiało w pierwszą stronę, ale Piotr cisnął bardzo solidnie. Dojechaliśmy do mostu w Mescherinie, który nadal jest zamknięty. Przed mostem wsiadłem na rower, a podłoże było piaskowe… szybko przekonałem się, że nie był to dobry pomysł, zaliczyłem glebę na bok. Poza otarciem lęki i nogi, stało się coś dziwnego, bo boli mnie szyja przy skręcaniu w prawą stronę o_O

Eryczek
| 07:35 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Trzeba było się zmusić do wstania na 8 to byś nie upadł! :)
axis
| 20:28 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Adam, sorry... spałem do 9 :D
Z rowerem wszystko ok, przewrócenie na piasek niczym poważnym nie skutkuje. Dodatkowo kierownica ratuje, bo praktycznie na płaskim rama nie ma okazji dostać o glebę ;-)
Gryf
| 19:21 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Ty to masz szczęście do wywrotek :)
Rower cały, czy ucierpiał? :D
maccacus
| 21:44 sobota, 23 czerwca 2012 | linkuj Widzisz to kara... trzeba było zasilić nasz skromny peletonik a nie koordynować akcje dywersyjne ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejdzi