axis prowadzi tutaj blog rowerowy

Zgubiłem dętkę! :\

Wtorek, 17 kwietnia 2012 | dodano: 17.04.2012

Po obiedzie wybrałem się na kręcenie przez Dobrą. Tam były trzy opcje do wyboru: Niemcy, Bartoszewo albo Lubieszyn. Wybrałem Lubieszyn ze względu na to, że bardzo rzadko tamtędy jeżdżę. Dalej pojechałem przez centrum na Wały Chrobrego i tam zorientowałem się, że w torbie podsiodłowej znowu rozdwoił się zamek! Co za syf, specjalnie wziąłem Meride, żeby uniknąć problemu jaki miałem z torbą Kellysa w Krossie. Ale nic z tego, niezależnie od tego ile się zapłaci i tak dostanie się syf nie spełniający podstawowych warunków - utrzymania dętki na czas jazdy! Wkurzam się, bo zazwyczaj jeszcze wożę tam cegłofon, tym razem nie wziąłem… W dupę pieprzone chińskie produkty, tak samo jak ostatnia przygoda z bidonami Elite - syf, kiła i mogiła!!!11111

| 05:49 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj moja torba nie psuje :P
maccacus
| 20:11 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj A i czasem jeszcze empetrójkę sobie wrzucę :D
Poza tym torba pod siodłem psuje sylwetkę naszych pięknych kolarek :P
| 20:07 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Paweł ja na dłuższy wypad czyli +/- 100km biorę w trzy kieszonki na koszulce dętkę, podstawowe klucze imbusowe, dwie łyżki do opon, telefon, portfel, złożoną kurtkę wiatrówkę, ze dwa batony, mleczko w tubce, paczkę chusteczek, pęk kluczy od domu i czasem jeszcze drożdżówkę upchnę. I co najlepsze: mogę to wszystko obsługiwać w czasie jazdy bez zatrzymania i jeszcze nigdy nic nie zgubiłem. A na brak komfortu nie narzekam ;)
axis
| 10:30 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Problem w tym, że wożę tam nie tylko dętki. Do kieszonek nie wszystko wejdzie, no i komfort mniejszy.
Paweł, 13 zobowiązuje :p
| 05:42 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj no no zwłaszcza Adamicki :D:D:D
wober
| 23:11 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj po co ci ta torba ja zawsze dętkę mam w kieszon kach na plecach razem z telefonem i torba jest zbędna :D
Zapytaj Pawła jak się szosowcy na 200km spakowali w kieszonki :D
sargath
| 19:18 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Najpierw bidon zgubiłeś teraz dętkę, uważaj na koła, albo samąramę :P

Co do torby to ja mam scotta i wszystko jest ok, masz poprostu pecha :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa osiet