axis prowadzi tutaj blog rowerowy

Wieczornie

Piątek, 21 października 2011 | dodano: 21.10.2011

Dziś wyjechałem kilka minut przed 19, było już ciemno. Na Głębokie zjechałem szutrem przy oświetleniu swojej kijowej lampki... chociaż trasę znam na pamięć to kilka razy musiałem dawać po hamulcach :D. Dalej do Tanowa, od Pilchowa nie ma oświetlenia więc tutaj również po omacku, na szczęście po DDR łatwiej. Do centrum i powrót.

axis
| 13:45 sobota, 22 października 2011 | linkuj Z tą jazdą w tygodniu jak najbardziej za. Pod warunkiem, że nie będzie padać :)
Rammzes, po prostu szybko ciemno się robi :>
rammzes
| 21:05 piątek, 21 października 2011 | linkuj Wszystkich wzięło na nocne rowerowanie :)
2befree
| 19:26 piątek, 21 października 2011 | linkuj Może zrobimy jakieś zorganizowane jazdy po zmroku ;), w kilka lampek zawsze jaśniej i była by szansa pojeździć w tygodniu, bo przy obecnym stanie rzeczy zostają tylko weekendy ;/
sargath
| 19:05 piątek, 21 października 2011 | linkuj "przy oświetleniu swojej kijowej lampki... chociaż trasę znam na pamięć to kilka razy musiałem dawać po hamulcach :D"

znaczy się nie mogłeś na kierownicy znaleźć klamek i musiałeś poświecić? :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ycies