axis prowadzi tutaj blog rowerowy

Deszczowa Bukowa :)))

Niedziela, 18 września 2011 | dodano: 19.09.2011

Udało się! Goście z Nowogardu przyjechali, aby pośmigać trochę po naszym terenie. Założeniem było zaliczenie ciekawych szlaków w Bukowej. Prognoza pogody nie była zachęcająca i stety/niestety sprawdziło się to podczas jazdy. Deszcz zmoczył nas ostro...
Początek trasy: wokół jeziora Szmaragdowego oraz punkt widokowy:

Wtedy zaczęło nas trochę moczyć. Błądząc pomiędzy szlakami zaliczaliśmy kolejne zjazdy i podjazdy. Udało mi się zaliczyć glebę na piasku :)))

Dojechaliśmy do Serca Puszczy, po czym zawróciliśmy na bardziej konkretny teren. Paweł na zjeździe:

Grzesiek na zjeździe:

Ja na zjeździe:

Niestety na dalszej części zjazdu Grzesiek się zgubił, próba odnalezienia się zakończona niepowodzeniem. Kolejną godzinę kręciliśmy we trójkę ;)

Na jednym ze zjazdów na czarnym szlaku było trochę ślisko, glina i koleiny... Nie wyrobiłem i zaliczyłem kolejną glebę, trochę konkretniejszą. Sebastian jadąc za mną nie mógł powstrzymać się ze śmiechu i... sam skończył tak samo :D.
Po glebie:

Po całej trasie wyglądałem tak:

Uroczo :))))))). Najczystszy z tego wszystkiego wyszedł Grzesiek, który nie zaliczył czarnego szlaku. Wróciliśmy mokrzy, trochę brudni, ale wycieczka super. Jeden z najbarwniejszych wypadów do Bukowej. Do powtórki, już za rok ;)))

axis
| 10:18 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Mam lepszą propozycję. Adam, weź przykład z trenera, pożycz MTB i chodź z nami na błoto ;D
sargath
| 09:07 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Adam - już będę grzeczny, taka chwila zapomnienia, trener też się w niedzielę bawił :P
Piotrek - rower umyty w 2 minuty Karcherem :D:D:D
rammzes
| 08:01 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Tak, a potem rower myj 2 godziny... W taką pogodę to tylko asfalt trzeba ujeżdżać.
maccacus
| 19:41 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Trzeba znowu Pawła przeciągnąć po szosie bo wraca chłopak do starych nałogów :D hahahaha
Fajny wypad Wam się udał :)
axis
| 18:29 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Sargath, nie widziałeś siebie to nie piernicz :D
Misiacz, na tym polega cały urok [dosłownie!] jazdy w terenie! :))))
Misiacz
| 18:06 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj No to daliście czadu, błotne ludki ;) !
sargath
| 17:53 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj buahahaha jaki brudas :D:D:D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jaduz