axis prowadzi tutaj blog rowerowy

Tu i tam

Sobota, 16 kwietnia 2011 | dodano: 16.04.2011

Dzisiaj miało być troszeczkę lżej z uwagi na planowaną na jutro trasę maratonu. Po pierwszym obiedzie ruszyłem na Głebokie, stamtąd przez Pilchowo i Siedlice do Polic. Następnie trasa nad Odrą aż do kumpla. Od niego pojechaliśmy parkiem pod Arkonkę, zaproponowałem wieżę Quistorpa. Jako że jest "świeży", zgodził się. Niestety zobaczywszy podjazd skomentował to tylko "ja pier****", więc musiałem podjechać sam i poczekać :).
Podjechaliśmy do mnie na kawę i dalej w trasę. Kawałek czerwonego, zjazd niebieskim, błonie. Odprowadziłem kumpla i wróciłem do domu. Szybki drugi obiad i pojechałem dalej: Głębokie, czerwonym szlakiem do Bartoszewa, stamtąd asfaltem przez Sławoszewo, Grzepnicę i Dobrą do Głębokiego. Dalej lasem na błonie i powrót asfaltem.

axis
| 21:59 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Piotrek, polecam zapoznać się z resztą twórczości tej grupy, bo jak wiadomo progresywny death metal nie jest zły :D :D. A tak na poważnie, to jeden z niewielu zespołów metalowych, który ostał się na stałe w moim odtwarzaczu. Trochę rozwinęły mi się gusta i obecnie więcej elektroniki, głównie trip-hopu, downtempo, post rocka, rocka progresywnego i inne. Szczególnie fascynuje mnie muzyka skandynawska i brytyjska :)
rammzes
| 21:45 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Od tych chłopaków znam tylko jeden numer "In My Time of Need". Bardzo fajny!
axis
| 20:55 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Co to są dwa obiady :D :D :D
O avatarze myślałem długo i wybrałem spontanicznie coś co kocham najbardziej, muzykę :). Jest to logo jednego z moich ulubionych zespołów - szwedzkiego Opeth ]:->
sargath
| 20:52 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj hehe avatara dodałes :))
normalnie wczoraj pomyślałem żeby CI o tym powiedzieć, ale zapomniałem :D
to się dzisiaj najadłeś - 2 obiady no no :D:D:D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mawid